Post by gnoslinuhopo on Mar 9, 2022 14:26:44 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset med penger ▞▞▞
▞▞▞ Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon 2022 version ▞▞▞
Interessant og underholdende
Jeg liker å spille spillet veldig mye, dessverre finner jeg ut at jeg ikke kan oppgradere til premiumversjonen, kanskje noen kan hjelpe
£3,69!!! En spøk. En 5-åring kunne skrive dette svært begrensede spillet. Ikke bli lurt i rip off Google Play Pass. Søppel.
Hvis du noen gang har ønsket å friske opp forhandlingsferdighetene dine 🙂
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon Simulatsioonmängud vfc
Virkelig bra spill, eneste problemet er når du går til lagringsauksjonselementer kjøpes for bulkpris, men når de selges separat er de bulkprisen og jeg taper penger
som en person som sjelden kjøper apper eller vurderer dem, kan jeg med absolutt sikkerhet si at denne appen er verdig både god mekanikk massevis av gjenstander morsomme interaksjoner et av de beste spillene jeg noen gang har lastet ned 10X spillet pawnstar-spillet er, er at du har ledig tid last ned dette og jeg lover deg at det vil forsvinne
Kjedelig komplisert
Dette spillet er langt fra rettferdig og ekstremt ubalansert i måten det fungerer på. Kan investere 4 timer for å få 50k, bare for å miste alt til kostnader og regninger når du ikke har råd til det. Og du må betale for å gå opp i nivå, så enda mer penger ut uten gevinst. Å måtte betale 50k for å få dem til å oppføre seg, og folk kommer inn OG STJELER dine verdifulle 150k$-gjenstander AKKURAT hvis du mislykkes, sjekker dialogen at de ikke forteller deg om før du har tapt. For en vits.
I begynnelsen er det litt forvirrende, men jo mer du spiller blir det mye lettere og er mye moro selv for den utrente personen.
Virkelig engasjerende spill, selv gratisversjonen er veldig bra. Gjenstander er morsomme og tilfeldige, det føles givende, generelt flott spill.
Jeg er hekta. Jeg liker imidlertid ikke alle dialogalternativene. Det virker som om du velger feil du er skrudd.
Siden den nye telefonoppdateringen krasjer den så snart kunden er ved pulten. Vennligst fiks!
Virkelig morsomt spill! Jeg liker generelt ikke mobilspill, men dette var så forfriskende det er virkelig engasjerende og jeg tror de fant følelsen av å gjøre virkelige fremskritt også med de tilfeldige hendelsene. Kan absolutt anbefale!
morsomt spill, men vennligst ikke legg annonser i et Premium-spill NOENSINNE redigering: My bad, det er valgfritt. fem stjerner
אייאייטיסי-סיאי לנייד בידור xcmi
Dette spillet er så morsomt! Elsker det! Skulle bare ønske det var mer å gjøre etter å ha fullført spillet.
Jeg elsker dette spillet, jeg kjøpte fullversjonen og angret ikke ærlig talt, hvis jeg var deg ville jeg plukket opp dette spillet, det er et flott spill, 5/5 min dude XD
Jeg har prøvd mange ganger, og jeg kommer aldri forbi hovedskjermen. Jeg trykker på «Nytt spill» og ingenting skjer. Jeg kan se studiepoengene, jeg kan få tilgang til alle aspekter av hovedskjermen, bortsett fra å faktisk spille spillet.
Super morsomt spill skulle bare ønske det var lengre!
Det er så dumt. Du endrer de som kan gjøre varene dine bedre til premium-utgaven. Det var bedre før.
For å være rettferdig trodde jeg det ville være et spill jeg ikke ville like mye. Men det er veldig bra, det tar litt tid å komme i gang med de store pengene. Rundt uke 10 og utover. Du bygger sakte opp, men det er bra når du tar de riktige avgjørelsene
Spillet er morsomt, men det blir fort kjedelig. Etter så mange transaksjoner blir du bare lei. Det er ikke et vanskelig konsept, men det krever at spilleren fokuserer på klientellet fordi måten de kler seg på kan endre hvordan avtalen vil gå.
Elsker dette spillet! Hatten av for utviklerne, def en av mine favoritter
Appen lar meg ikke importere lagringsfilen min fra lite-versjonen! Jeg betalte for premium for å kunne fortsette spillet mitt med full tilgang til alt, men nå må jeg starte helt på nytt etter timer med spilling?? Aldri. Det er så frustrerende og skuffende, spesielt når begge versjonene av appen gjør det klart at denne prosessen skal være mulig og enkel. Jeg har prøvd flere ganger uten hell. Sletting og refusjon
Fantastiske spillgutter fortsett med det gode arbeidet og hold det gode innholdet i gang
Ikke verst
veldig skuffet, og jeg liker vanligvis spill som dette. kunststilen er dårlig, animasjonene er for sakte og hvorfor er det ingen kvinner i dette spillet?? Jeg så en kvinnelig kunde etter et par timer eller spille og 0 for utleie, så enten var det vanvittig flaks eller så er det bare ingen kvinner.
Det er kjedelig
Spilte grinden i over en time og kom ikke forbi 7500$$$. For å komme noen vei i dette spillet må du male de samme 2 eller 3 kundene i omtrent 20 timer. Kjedelig.
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon Simulation bwbx
Det har potensial, men det er alt for vanskelig å tjene penger på varer som er verdt 40$ og 300$ eller varer som knapt er rimelige
Kjedelig meningsløst spill..
Artig spill
Det er veldig avhengighetsskapende og morsomt! Det eneste jeg tror ville gjort det bedre er mer variasjon med kunder og kanskje også en veiledning eller noe om hvordan man kan tjene mer penger enklere. Jeg har spilt i omtrent 3 dager nå, og det er veldig vanskelig å tjene nok penger til å kjøpe bedre butikker eller gjøre karakteren min bedre. Det virker som jeg sitter fast på samme nivå med penger hele tiden. Det er kanskje bare meg, lol. Men veldig gøy!
Dette er så gøy! Jeg kjøpte fullversjonen og har likt den veldig godt. Gleder meg til flere oppdateringer.
Det er for uforutsigbart. Veldig frustrerende spill å spille. Jeg liker ideen om å forhandle en pris. Jeg skulle bare ønske det var en gitt strategi.
Veldig morsomt spill! Det eneste jeg vil legge til er flere lagringsplasser. Jeg vil kunne spille spillet på en annen måte uten å slette fremgangen min. Vennligst legg til!
Trenger billigere ansatte
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon จำลองสถานการณ์ eemz
Bra spill. Jeg anbefaler det på det sterkeste. Men det er litt vanskelig å komme i gang.Litt repeterende, men realistisk og supergøy
Flott spill som har blitt spilt i årevis, kan ikke vente på oppfølgeren.
Jeg har premium, og har fortsatt annonser, hva i all verden???
Jeg elsket dette spillet. Nå for andre gang slettet den lagringen min, som jeg har spilt i 3 dager nå. Virkelig gjør at du ikke vil begynne på nytt.
Ønsker flere high end-varer over 25000000, større butikker, flere restaureringsfolk og i stand til å se andre butikker å kjøpe fra lavend-varer til butikker som har veldig høye varer eller til og med kanskje annonser på papir for å kjøpe varene også med auksjonsobjektene er ikke veldig høye i verdi vil gjerne se høye gjenstander kanskje til og med en parkeringsplass for biler det er mye du kan gjøre med dette spillet eller kanskje lage det på nettet der du kan kjøpe og selge til andre mennesker bare noen ideer over alt jeg liker spillet
Kan ikke bruke meg lite versjoner fremgang 😤😭😤
Virkelig assanine 😭
Veldig morsomt spill. Lett å synke mye tid i. 4 av 5 fordi jeg føler at det må være et større utvalg av gjenstander, tilfeldige hendelser og interessante karakterer. Annet enn det, det er en blast. Trenger bare litt mer kjøtt på beinene.
Det er et bra spill, men det blir repeterende og alle pantelånerbutikkene ser like ut, bare forskjellige farger og møbler.
Dealer’s Life - Pawn Shop Tycoon Penyelakuan ntud
Jeg fikk et gratis Google gam-pass med Verizon-telefonabonnementet mitt (ubegrenset spill) og jeg elsker dette spillet. Det er sososo vanedannende.
Jeg elsker dette spillet, men jeg skulle ønske jeg kunne ha mer enn én type ansatte om gangen. Jeg føler at jeg bruker 90 % av spillet på å vente på at gjenoppretteren min skal fullføres på et objekt. Av jeg kunne bruke to samtidig, tror jeg virkelig at jeg ville like dette spillet mye mer.